Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

به علت تاخیر عذرخواهی میکنم.با کمال تشکر از شما و فاطمه جان.

دوستدار تک تک شما.با آرزوی موفقیت

این متن نظره پژمان منتظریه

به خدا از شدت خوشحالی تا میام بخندم گریم میگیره

به خاطر همین کاراشه که عاشقشم دیگه

ساعت نظر:23:1

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت20:40---19 دی 1391
راستی فاطمه نظرارو خوندم فهمیدم فرهاد چی نوشته نمیخواد بگی...ایشالا مهدی و خسرو هم زودتر بیان .دیگه اونجوری واقعا دیوونه میشی..از ته دل دعامیکنم اون دوتام بیان..وبت گلستون میشه فاطمه..پاسخ:ممنون عزیزم میخوام جمعه بهشون آدرس بدم اگه بیان خوش حال میشم

نیلوفر
ساعت20:32---19 دی 1391
وای خدایا من اینجا دارم دیوونه میشم..وای به حال تو فاطمه...دست پژمان درد نکنه عزیزمه...راستی فاطمه نظر فرهاد کجاست؟بگو تادیوونه نشدم .....

نیلو
ساعت16:43---19 دی 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااییییییییی ییییییییییییییییییییییییییی عشقمممممممممممممممممممممممممم

banel
ساعت12:44---19 دی 1391
بابا ایول به پژمان فکر نمیکردم بیاد ،

ايشاا..فرهاد و خسرو هم بیانپاسخ:فرهاد که دیروز اومد نظر هم گذاشته!مونده خسرو و مهدی


پریسا
ساعت20:33---18 دی 1391
تبریــــــــــــک میگم فاطمه
وای اصلا باورم نمیشه


رومینا
ساعت15:17---18 دی 1391
میشه این جمله رو از طرف من واسه پژمان بذاری تو وبت؟



و سال ها بعد در کنار ناصرحجازی ها ، عزت جانملکی ها ، علی جباری ها ، فرهاد مجیدی ها و منصوریان ها ، از تــــــــــــــــــو برای فرزندانمان خواهیم گفت
پاسخ:آخه دیگه پژمان وبم نمیاد فک کنم! به چه مناسبتی بذارم؟


نرگس
ساعت14:23---18 دی 1391
تبریک یه دنیا و چشمت روشن

باید شیرینیشم بدی...یه عالمه عکس(شوخی) همین که خوشحالی کافیهپاسخ:قربونت


اس اس
ساعت14:13---18 دی 1391
فاطمه فك كنم پژمان ديشب بازنش براشام رفته بودن بيرون به مناسبت تولدش همونجا هم كادوشو گرفته برا همين خيلى دير اومده بودوبلاگ
پاسخ:از کجا میدونی؟


ياسمين
ساعت14:10---18 دی 1391
واى من هم 200 بار متنشو خوندم تازه متن رو يه حورى برش داشششششتم كه هميشه داشته باشم

ف
ساعت13:44---18 دی 1391
خوشحالم که اومد و تو خوشحال شدیپاسخ:عزیزمی

نسیم
ساعت13:31---18 دی 1391
سلام فاطمه جان من خیلی وقته که به وبت میام اما نظر نمیذارم امروزم می خوام ازت تشکر کنم که به من که به هیچ جایی دسترسی ندارم که عکس های کسانی را که دوست دارم ببینم این فرصت رو میدی که ببینمشون خیلی دوست دارم عزیزم دست گلت و چشمهای خوشگلت درد نکنه

ایشالا همیشه موفق و خوشحال باشی پاسخ:فدای تو بشم


اس اس
ساعت13:17---18 دی 1391
من اگهه خسررو بياد ازخوش حالى گريه ميكنم اگه به من بگه هديه جان من غش ميكنم
پاسخ:دقیقا مثه من؟


نوشین آبی
ساعت12:23---18 دی 1391
به به فاطمه جانپاسخ:حس مرگ

parvaz
ساعت12:12---18 دی 1391
حالا که پژمان اومد خواهشا از زنش هم عکس بذار از سولماز ولاله هم همینطور خواهش فاطمه جون
پاسخ:خب میاد دیگه نباید از زنش عکس بذارم چون حسابی دعوام میکنه! پژمان از اینکه عکسای عروسیش پخش شده خیلی ناراحته


مریم
ساعت12:04---18 دی 1391
بهت تبریک میگم فاطمه جون. خداد کنه سید مهدی هم بیاد وب منپاسخ:ایشالا میاد

ساعت11:55---18 دی 1391
سلام فاطمه این ادرس ایمیل وب امیتیسه
amitis_meydavoodi@yahoo.com
اینم رمزش
فعلا بابای _____________________________________ چشم روشا جان ممنون که خبرم کردی


حسنا
ساعت11:49---18 دی 1391
واقعا تبريك ميگم ايشاا... يه روز خسرو هم بياد
پاسخ:ایشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا


تینا
ساعت11:31---18 دی 1391
وااااای فاطمه جون درکت میکنم!!!

چرا عکسا واسم باز نمیشه؟؟؟؟پاسخ:یه دونه عکسه!باز نمیشه؟


ارغوان
ساعت10:29---18 دی 1391
خیلی بهت تبریک میگم خوش به حالت ایشالاه همیشه خوش حال باشی

پزمان خیلی خوبه خیلی
پاسخ:ممنون فدات شم


اس اس
ساعت9:38---18 دی 1391
تبريك بلاخره اومد منم جاى تو بودم گريه ميكردم دركت ميكنم
پاسخ:مر30 که درک میکنی


راضیه
ساعت0:36---18 دی 1391
سلام .من خیلی به وبلاگت سر میزنم هر روز فک کنم ده بار ولی این اولین نظره که میزارم به خدا من الآن داره از چشام اشک میاد واییییییییی نمیدونی چقد خوش حالم .حالا ببین حال تو چطوره؟واقعا خوش بحالت
پاسخ:ممنون عزیزم!حالم؟رو هوا هستم


Hadis -AHM
ساعت23:57---17 دی 1391
سلااااام فاطمه جونم ، تببببببريك ، خوشا به حال ات عزيييييزم . نميدونم چه آرزويى برات بكنم . فقط خوووووشا به حالت .پاسخ:تشکر

ياسمين
ساعت23:46---17 دی 1391
هووووووووووووووووووورا بالاخره پژمان اوممممممممممممد واى خدااااااااااااااااااااااا . فاطممممممممممممممممممه خوششششششششششششش به حاااااااااااااااااااااالت چييييييييييييييييييييييى بهمون گفته اى خداااااااااااااا من هم دارم ديوونه ميشم .

ياسمين
ساعت23:46---17 دی 1391
هووووووووووووووووووورا بالاخره پژمان اوممممممممممممد واى خدااااااااااااااااااااااا . فاطممممممممممممممممممه خوششششششششششششش به حاااااااااااااااااااااالت چييييييييييييييييييييييى بهمون گفته اى خداااااااااااااا من هم دارم ديوونه ميشم .
پاسخ:عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم من دیونه شدم از پس متنشو خوندم


پروا
ساعت23:33---17 دی 1391
میدونستی پژمان به عربی مسلط.
پاسخ:جدا؟نه!پس برم باهاش عربی تمرین کنم


ساعت23:30---17 دی 1391
بابا فاطمه جان خدا بده شانس فاطمه جان هم شدیدختر برای چی گریه؟من جای تو بودم میرقصیدم!فردا میایی یا نه؟ _____________________________________________ میام عزیزم! به جان تو دارم گریه میکنم حالا خودت فردا میبینی

پروا
ساعت23:27---17 دی 1391
فکر نکنم تا صبح خوابت ببره حالا فردا که امتحان نداری؟پاسخ:امتحان دارم عربی هم دارم! حق داری خوابم نمیبره

پروا
ساعت23:26---17 دی 1391
تبریک میگم بهت ای کاش میشد خسرو هم میومد.
پاسخ:ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم من که از خدامه! تمام سعیمو میکنم آقا خسرو هم بیاد!


پروا
ساعت23:24---17 دی 1391
وای یعنی اومد بابا دمش گرمپاسخ:آره اومد!پرواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دارم دیونه میشم پروااااااااااااااااااااااااااا دارم دیونه میشم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا کمکم کن به خدا دیونه میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: